15/7.o9 - Onsdag!.

Shiit trött jag är nu ikväll känner jag ^^,
Först var vädret helt underbart i Motala och jag gick i bara linne och shorts, men sen blev det av med tröjan med, ärligt, så jävla varmt =) Sen så kommer det jäävla regn hur länge sen och hur mycket som helst med! SHit, blev DYGNsur helt serigöst.. Chrille drog ner och hämtade sitt paraply medans ja satt kvar i backen, det roliga var bara att det började spöregna strax efter han drog så ja va redan dygnsur innan han kom tillbaka. haha. Regnade hur länge som helst och mina VITA tygskor var inte VITA längre utan de va bruna och fulla med gägga.. Aja, så går det om man inte har några andra skor än tyg =/  Tror jag kan ta ett par gamla hemma, så får ta dom imorgon. hmm. hehe =P Så kom självklart SOLEN upp igen när allting slutade för dagen.. Regnet slutade nån timme innan eller nått lite mer kanske men ändå. haha.. Va blöt och as kall. hehe.. men men.. hoppas på bättre väder imorgon så man kan bli lite MER solbränd, för solbränd blev jag idag under tiden solen var framme =) WOHOO, mer ska det bli =D
Imorgon blir det att gå upp ganska skapligt, duscha, käka frukost, göra pastasallad och fixa innan det blir att dra iväg vid 10.30 tiden. =) En hel del Finspångare som ska köra imorgon med..
Idag var det:
Tomas, Sparven, Persson: Kom bra till både första och andra heatet så han kom vidare till trejde. Dock räckte det inte riktigt till till finaldagen på söndag!
Benny Svahn: Trots hans andra grads brännskadade hand och handled så körde han väldigt bra, han var nära att komma 2-3 i första heatet, men blev lite figth och pga. handen så hade han ingen ork att kämpa emot. Han kom inte vidare till tredje omgång, men en grymt bra insats trots sin skada.
Veijo Hietala: Minns inte riktigt hur hans plaseringar blev, men vidare till finaldagen på Lördag är han iallafall!
Conny Stigh: Vann första, vann andra och kom därför direkt till final dagen på Lördag!
Janne, statoil, Svensson: Körde grymt bra för att vara första gången, men dock inte vidare till finaldagen!
Joakim, bulan, Bengtsson: Kom bra till men kom något poäng eller två från tredje omgången och därför blev det ej någon finaldag för honom heller!

Imorgon kommer Robin Nilsson, Patrik Johansson. Niklas Johansson, Peter Johansson som ska köra! Så får se hur det går då =) Uppdaterar om det imorgon ^^.

Nu ska jag massera min mamma, sen ta en huvudvärkstablett (har det pga. att jag och Chrille satt mellan 3 olika hejaklackar med alla möjliga olika tutor, ramsor och allt vad de håller på med, haha) och sen lägga mig i sängen, smsa lite med N så kanske kan ringer upp, det vet man aldrig.. Annars kommer jag nog somna ganska fort.. =) TIRED =D
God natt och sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Alina

Diggar din blogg starkt! =) natti

2009-07-16 @ 02:01:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0