14/7.o9 - Tisdag!..

Taack Tobias för Romerska Bågarna.. Mumms snacka om att det var gott =P blev att äta några stycken direkt, hehe.. Det var så att Tobias skulle till cloetta med några kompisar och då skrev ja till honom att han skulle köpa romerska bågar så jag kunde komma o sno några stycken av honom, så köpte han det.. Sen tänkte ja inte mer på det, blev aldrig att ja kom iväg till honom så skrev han idag på msn att han fortfarande hade mina romerska bågar kvar så han kom förut för en liten stund sen och lämnade dom ^^. men nu ska jag inte äta mer, hehe.. Blev för mäktigt ^^  Men så kan det vara ibland.
Ska snart klä på mig och dra till Hollo, och sen ikväll blir det att dra till Garaget och fixa bilarna, måla och damsuga ur dom och se om de behövs nått mer =)
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0