2/7.09 - Torsdag!

Tordag idag då! Vaknade klockan 5 och var ganska pigg =) somnade vid 11 i går kanske lite tidigare skönt =) . När jag vaknade gjorde ja i ordning min frukost jag skulle äta på jobbet halv 9 och sen en macka som ja kunde äta innan jag drog! Måste äta lite innan annars blir man as hungrig och så.. Hmm.. Aja =) Vid halv 6 kom jag på att FAN, har inga nycklar till städs personalrum och omklädningsrum och de andra börjar halv 6, så skyndade mig som fan på cykel och cyklade, var vid porten efter bara några minuter, halv sprang till städ och tro fana tt det var låst och ingen där. PANIK. Skulle möta Helen kl 6 och klockan var då 05.40. Så ringde jag Jaana och hon var nere på mek, så sprang dit, sen upp igen och bytte om och sen sprang ner med nycklarna och sen ner till byggnar 25 där Helen var och redan hade börjat med fönstrena som var kvar sen gårdagen.. Shit var svettig redan innan ja började jobba. haha. Men kom bara några minuter senare än jag skulle så det var juh ingen fara och det är inte lätt när man inte har nyckel. Men nu har jag det iallafall. ^^, Sen jobbade vi på som bara den och var klara med alla fänster utan 3 innan frukost, Helen åkte hem och skulle ha semester och jag tog de 3 sista fönstrena, sen frågade Bitte om jag kunde ta svanbergs och städa på tvätten med och det kunde jag självklart, mer timmar liksom =). Sen ringde hon igen, och frågade om jag ville hjälpa till på tvätten när jag var klar för det var så mycket att göra, och såklart jag gjorde det. Var juh as bra eftersom jag ska jobba där nästa vecka! Så vek massa tvätt och fixade och trixade, så jobbade mellan 06.00-16.15 idag. Skönt värre, =) Mamma och pappa kom och hämtade mig och vi drog och handlade, sen åkte jag, mamma och bea på vattengympa och sen efter det drog vi till Grillen och köpte oss en varsin sallad! MUMS och nu är jag hemma!
Jag är grymt förbannad med, tror min bärbara skatt har krashat! =O, Hollo ska komma och  kolla på den imorgon och hoppas den inte är det så det är nått annat fel på den. Annars ska ja och pappa åka till stan lämna in den på tisdag förmiddag innan vi drar och jobbar. Både han och jag jobbar eftermiddag nästa vecka! Tur att mamma och pappa har dator, men det blir nog inte så mycket uppdatering, datan brukar vara upptagen, hmm. Men men., Får skiva så mycket det går =). Nae nu ska jag kolla runt lite här och så. Får se när jag ska lägga mig, har inget jobb imorgon VAD jag vet. De skulle ringa om de behövde hjälp. Både städ och tvätten, antingen ringer någon av dom, eller både, eller ingen. haha =) sånt som märks om jag vaknar av att telefonen ringer =P Men KANSKE skriver senare =)
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0