11/7.09 - Lördag!

Jobbade mellan 8-11, blev as blöt av regnet.. hmm. När jag slutade kom Alexandra och hämtade mig och det bar iväg till stan =D Himla trevligt =D Handlade lite, tar kort på det senare och lägger in, de blev iallafall 3 linnen, 5 par troser, skor, och lite smått o gott.. Men ni får se sen! Käkade även sallad på PAUS idag med. Himlans gott alltså =D Sen efter vi var klara i stan åkte vi till MC donken, Linus (Alexandras pojkvän) ringde henne och sa att han va hungrig och undrade om hon skulle vilja ta med en big mac hem åt honom så tog mc driven. Och vem var där om inte ANNIE =D helt underbart att se henne igen. As länge sen.. =( blir inte att vi ses alls länge sen hon fyttade till stan tyvärrr.. Men det var roligt att träffa henne. Sen drog vi hem! Har haft himla trevligt med Alexandra idag. Saknat henne, har juh setts då och då, men ändå! MISS AND LOVE, <3
När jag kom hem visade ja mamma allt jag köpt och sen ville Dennis bygga lite lego så la mig på golvet i vardagsrummet och byggde ett hus ^^, blev så fint så fint. hehe =P Sen drog vi och köpta lite mys till kvällen och nu sitter vi här.. Mamma, pappa, conny och christine ska spela lite kort så funderar på att sätta på en film faktiskt =) Men som sagt, jag tar bilder senare eller imorgon på kläderna och de ja köpte sen skriver ja en rad eller två senare =)
See you later!


(foto: Frida Andersson)

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0