1/6.09 - Måndag!

Ursäka bilden lite, vill bara visa min fina solbränna ja fick i björkvik under gårdagen..
Va en helt fantastisk dag. varmt så in i norden, för varmt för att sitta i en varm folkrabild och svettas, men annars va de kanon.. KOm 3a, men leder cuper för tillfället där nere.. får se hur de går på de två sisa tävlingarna senare under året..


Ni som undrar varför jag har så rosa kinder är de pga av min brännskada som
händer -05, syns kankse inte så jätte bra på den här bilden..

På kvällen drog ja hem till Jocke och satt på balkonen och tog de lugnt i skuggan.. va helt slut och höll på att somna flera gånger =P sen va de hem och sova.. skönt värre.. =) skola imorse då. hade redovisning om kursen.. gick himla bra faktiskt.. sen va de hem käka, plugga lite, Jocke kom en sväng med men sen va ja så seg och kände mig lite kraslig så blev inte mkt gjort..

Frida skrev till mig på msn och undrade om vi skulle o bada i gron, va negativ först pga. pluggandet och att ja va seg i kroppen och så.. men sen bestämde ja mig för att följa med, så skulle precis börja packa när Frida skrev igen och sa att man inte fick bada.. ja bara nehe, =S sen va de ambulans och brandkår och allt möjligt där nere så nått hade hänt.. Det visade sedan vara en 13 årig pojke som hade drunknat.. De letade efter kroppen bra länge innan de hittade honom på botten.. Ett inlägg om Zadegh nedan..



.  Puss - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0