18/6.09 - Torsdag!

Usch.. Legat med världens huvudvärk inatt så har inte alls sovit mkt =/ trött och fortfarande huvudvärk.. hmm..
vaknade först av att mamma ringde.. men somnade om.. Sen vaknade jag av att Micke ringde och då kunde ja inte somna om.. hmm.. aja.. ska nog kolla på film eller nått snart.. lägga mig med datan i sängen =)
Ska vänta på att kussen Jessi ska komma idag med =) ska bli himla mysigt! Love her, <3
sen ska jag även till Petra och fira henne med Jocke och Fanny =) ..
Nae nu blirre Green Street Hooligans ! =)


Love this movie =) <3


jag är så jäävla trött på en viss person så det finns inte!!
Du går mig på nerverna!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: P.Johansson

Den filmen är verkligen jättebra :o Love it! :)

2009-06-18 @ 18:07:39
URL: http://ihme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0