22/6.09 - Måndag!

Jag orkar ärligt talat inte lägga energi på det här. Men jag vill rätta det som du skrivit i din blogg. Klart som faan jag bryr mig, trodde inte en vänskap kunde sägas upp för en sån här grej?

Att jag ljuger och dissar dig på en fest? - när jag är trött och lite för full och vill hem och sova, men att jag sedan på vägen hem sitter med nervevad ruta och blir bättre och åker och käkar istället.. Det kallar jag inte lögn. Det kallar jag att man mår bättre och blev hungrig och inte ville ställa sig hemma och laga mat när det sov folk i hela lägenheten. Och att du skriver  att du inte är vän med mig längre i din blogg istället för till mig personligen, aha okeej! Taack för den!  Varför inte säga det till mig istället?  Och skriv gärna sanningen i bloggen med.. Ja, jag drog och käkade, Ja, jag sov hos jocke men det andra du skrev, Nae, inte sanningen! Bara för att man sover hos nån behöver man inte göra andra saker!  Men men.. som sagt..  

Har en sak att säga!
Tänk efter egentligen, vad alla dom har gjort dig som tydligen är dom som står dig närmast!

Kommentarer
Postat av: Suz

Suck..

Intriger, gud så tröttsamt.

Lider med dig. Hoppas att det löser sig på bästa sätt.

Ovänner är aldrig kul :-/

2009-06-22 @ 14:09:38
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0