22/6.09 - Måndag! ..

Pappa kom hem förut så käkade vi mat och grejer.. Sen hade han även med min cykel hem som har varit på lagning, shiit vad skönt.. Så nu kan man ta cykeln dit man ska =) urskönt! Som nu tillexempel ska hem till Sara. Ska bli riktigt roligt =) inte setts på länge! Hittade ett kort som vi tog för ett bra tag sen,. hihi.. Var väl cirka ett år sen iallafall.. Vi skulle hem till Jesper, men sen blev de inget så vi satte och och kollade på film i soffan istället och tog lite kort ^^, Nae nu ska jag cykla iväg så jag kommer dit! Uppdaterar mer när jag kommer hem sen om eftermiddagen och kvällen.. Sebban kommer hem sen efter jobbet med så.. Ska bli kul att hälsa på honom lite med. Sebban är Saras pojkvän för er som undrar!
See you later!



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs gärna mina texter

All lycka Dona

2009-06-23 @ 17:32:48
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0