24/6.09 - Onsdag! (00.40)

Ännu en dag har pasterat.. Kollade på film med Sara förut, kollade på Street green hooligans. Men sen när vi skulle se tvåan så var det tysk textning =/ det var så grymt inniterande att se så vi stängde av. Gjorde oss iordning lite och sen drog vi hem till henne och hämtade lite saker sen bar det av till centrum där vi skulle möta Sebban. Han ville ta en öl på Ettan så tog en cider, mycket godare än en öl.. Hmm. Aja.. Sen satt vi o snackade och så.. När vi skulle hem träffade vi sis så hon gick med oss hem med.. När ja kom hem käkade ja en liiiten bit av en dyngäcklig smörgåstårta som mamma och pappa hade köpt.. No way att den var god, Mammas hemmagjorda är den godaste. Pirjos, Robins och Petras mamma gör den nästgodaste! Mmm.. Gott.. Efter de gick jag ut och knatade med Emma idag med.. Ska även ut imorrn med. Skönt att gå ut och gå.. Vi stannade på centrum och snackade med lite folk, som ja knappt känner igen ens, men jaa.. hehe.. Träffade en som jag umgicks med lite när ja va mycket mindre, men tror inte hon kommer ihåg det.. Det var när vi bodde på röda. Det var ett par år sen =)
Nu är jag iallafall hemma.. Klockan är halv 1 och jag ska lägga mig i sängen och läsa lite.. Det blir inte att jag läser så mycket varje gång eftersom de blir att jag kommer i säng lite sent så blir så trött när ja lägger mig och läser.. Men så kan det gå.. Imorrn ska ja försöka komma upp skapligt.. Sovit till halv 12-12 nu flera dagar irad.. Icke bra! Ska nog sätta klockan faktiskt, men får se på vilken tid beroende på när jag släcker lampan =P

Föresten.. jag blir tokig.. Nån som kan hjälpa mig? När jag sätter texten så den ser ut som den är nu, så ska man juh kunna få texten under bilden i mitten som jag har på vissa inlägg.. Ibland går de, ibland inte.. vad beror de på? =/ blir tokig. hehe.. Och sen på vissa inlägg blir min text mindre än vad den ska? Nån som vet nått om det med eller ? Kommentera gärna om ni vet.. =)

God natt allihop. Sov gott!
See you later!



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0