24/6.09 - Onsdag!

Hallå =) Jag skulle gå upp skapligt i dag.. haha, vilket skämt det blev av det hela. Hmm. Vaknade av att mamma ringa strax innan 12 men låg kvar till nästan halv 1.. Men men. Bara att gå upp.. När ja kom till ytterdörren såg ja att de fanns post, men även att det var ett kuvert till mig.. Blev lite chockad... Va mitt lönekuvert.. Var mer än jag trodde men inte mycket att hänga i brevlådan eftersom ja inte har nått jobb och har fått jobba två timmar hit och dit och lite smått bara.. men jaa.. va ju ändå så ja kan köpa lite saker typ skor och så som ja ska köpa på Fredag! =) .. Ska även kolla på lite mer.. Får se om ja hittar nått kanske!
Idag har jag inget planerat att göra överhuvudtaget, förutom ikväll då ja ska ut o knata med Emma.. Men annars vet i fasen vad jag ska göra.. Funderar på att kolla om papps ska till garaget och om de finns nått ja kan göra.. Kanske fixa lite med min bil inför festivalen kanske.. Ja vet inte.. kan juh alltid kolla =) annars blirre nog en lugn dag som man får ta som den kommer =) . Uppdaterar mer sen..
See you later!



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0