25/6.09 - Torsdag!

Godmorgon =)
Vaknade sent idag som vanligt. Ställde klockan på 11, men somnade om. haha. va lite trött. Va ute och snackade med Jocke inatt som ja inte träffat på ett par dagar.. Kom in vid 2 tiden så va lite trött imorse när klockan ringde. men men.. Ikväll ska jag försöka lägga mig skapligt. Sami kommer kanske ikväll så ska hjälpa honom med lite anonser, men annars blirre nog inte så sent..
Planerna för idag är att ta de lugnt, hehe =) eller jaa.. Pappa kommer hem vid 14:30 tiden så då ska vi väl äta lite middag, sen efter det så blir det väl ganska lugnt. Ska på vattengympa ikväll, fick ett SMS imorse där det stod att jag kom med. Det är tillochmed så många som avbokat så det finns platser kvar. Innan vattengympan får jag se vad som händer. Är sugen på att dra iväg någonstans, men vet inte vart så kan bli lite svårt ^^, Löning idag med juh, kom på de nu. FIck juh lönelappen igår. Mamma kom på varför jag fick mer pengar än vad jag hade räknat med, jag jobbade juh 9 timmar en dag.. hehe. hade totalt glömt bort det! Synd att jag inte fick nått annat sommarjobb i år.. Känns som ja inte gör så mycket om dagarna fast tiden rinner iväg.. Men men.. Funderar på att dra till Motala någon dag och hälsa på som jag lovat =) sen blir det att åka till Sis i Linköping med några dagar.. Längtar!, ♥
See you later!
Kram


(Foto: Frida Andersson)

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0