26/6.09 - Fredag!

Jahopp ännu en ny dag.. Har en svag aning om att mamma kom in imorse vid halv 7 innan hon drog till jobbet.. Men isåfall minns ja inte vad hon sa ^^, Sen vaknade jag vid 11 av att Viktor ringde och hade tråkigt och han var i Finspång  och undrade om ja ville va lite social.. Men ja sov så vi kom fram att vi skulle höras senare. hehe. Han bara skrattade för att ja sa att jag sov, eller han hörde att jag sov för jag lät väl väldigt trött och nyvaken =P. Somnade iallafall om sen igen.. Och vaknade strax innan mamma ringde 12:25. hehe. Va lite trött,. kom hem ifrån Jocke ganska sent för vi kollade på nått på tv.n som vi fastnade i.. ¨Låg och halv såg ibland i soffan med. Men de va roligt att träffa honom!
Klockan är som sagt snart 13 nu, jag har klätt på mig halvt som halvt, sen ska jag käka en macka så jag får i mig något att äta och sen bär det iväg till stan vid kvart över 2.. Eller åker här ifrån då, mamma slutar halv 3 så åker och hämtar henne och sen åker direkt =) ska bli skojs.. Blir att käka inne i stan efter allt handlade.. Och när man kommer hem så är nog klockan så pass att de får släppa av mig hos Sofie direkt.. Så man hinner prata lite med henne innan hon ska iväg =). så ska jag juh träffa Ida med., skoj! =) SKa fixa med allt nu så man slipper stressa sen.. Men skriver mer från Sofie senare. Ha en super bra dag allihop, det tänker jag ha =D
See you later!


Jag på fest hos Sofie i Lördags =)

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu tipsar jag om du får den billigaste resan i sommar! Kram

2009-06-26 @ 16:47:17
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0