27/6.09 - Lördag!..

Är ganska trött nu ikväll, så blir att lägga sig skapligt.. ska upp skapligt imorgon med så är väl lika bra =).. Jag har haft en underbart dag idag måste jag säga.. Och gårdagen med! Hoppas på att morgondagen blir lika bra. Ska upp och simma imorgon och så, sen ska papps till garaget, så kanske följer med honom dit en sväng.. Inte så mycket planerat, men får väl se vad som händer! Antingen ska ja sätta mig framför tv.n en sväng eller kanske lite msn, eller så blir de faktiskt att lägga sig i sängen och läsa, men då kommer jag somna känner ja.. Så det får jag vänta med lite ^^, Hörs imorgon =) Godnatt, sov så gott =)
See you later!

. Puss då! - SurvivE
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0