29/6.09 - Måndag!.

Var hur skönt som helst på kristinabåten nu ikväll. Jag får uppdatera mer om det imorrn och lägga in lite bilder, tog inte så många, men några få blev det iallafall. Ska upp klockan 6 imorgon bitti och upp och ha vattengympa! URSKÖNT! Efter det så skah jag hem, lämna grejerna och sen drar jag ner till vinbjörnsparken och lägger mig om det är fint väder. Ska juh tydligen vara finaste än idag så. hehe. Måste verkligen bättre på solbrännan till ja och Johan ska iväg liksom =) Men hörs imorgon istället, slänger in ett inlägg imorgon innan vinbjörnsparken!
Sov så gott, natti natt!


(hittade en ganska gammal bild, kan vara kul att lägga ut såna med ibland. haha =P)

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0