6/6.09 - Lördag!

kom nyss hem.. har tillbringat hela dagen med Jocke, först hemma hos mig, sen hos honom en sväng sen till mig igen och käkade med mamma o pappa.. sen blev de att ta en cider och kalua eller hur de nu stavas blandat vodka och mjölk och dooleys =) .. mums.. efter de drog vi till Frida och Micke och kollade på fotbollen, sverige förlade. hmm.. aja.. sen blev de att hjälpa frida fixa lite och så kolla på tv, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt..

nu blirre sängen för min del. upp skapligt och städa lite sen på Världens sötaste och mysigaste Miltons dop =) <3


Blir att bo hos BästaVän från imorrn till Tisdag =)
Ska bli himla mysigt och roligt <33


Jag älskar dig BästaVän, så in i norden, <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0