25/6.09 - Torsdag! ..

Blev lite vardagslyx ikväll efter vattengympan med Jordgubbar doppade i mörk blockchoklad ^^, Mumms.. men får inte äta för mycket, då blir det så sliskigt ! =) haha...


Innan de käkade vi varma mackor med, med ost och skinka och tomat =) den va med god =) har ingen bild på dom, men ändå.. Ser väl ut som alla andra varma mackor med ost och skinka och en tomat på ^^, haha.. Aja.. Sami kanske skulle komma idag, men han har inte hört av sig än, så får väl se.. Väntar en liten stund till, så hör av inte av sig så går ja till Jocke en sväng.. Kolla film eller tv och umgås och snacka lite.. Va som sagt ett tag sen förutom den lilla stunden igår ^^.

Imorrn ska jag vara barnvakt åt sötaste Milton =) Ska bli så himla mysigt! Ida är juh hemma med, Sofies granne, så blir att umgås lite med henne med och hennes lilla sötnos! =) .. Innan det ska jag in till stan med mamma och pappa, åker direkt när mamma slutar jobba vid halv 3 tror jag.. Så ska köpa skor, linne och kanske nått mer om ja hittar =) alltid kul att hitta saker, men antingen hittar man MASSOR som man vill ha, eller ingenting trots att man behöver ha nått.. men men.. sånt är väl livet =D Jag har blivit as lat när det gäller att gå upp på morgonen.. Så nu har ja bestämmt att det ska bli ändring på det.. På Tisdag ska jag faktiskt upp och ha vattengympa kl halv 8 på morgonen, när jag vanligtvis går upp 12 om dagarna nu för tiden.. haha.. får väl se hur de går =D.. Nae fasen. Kanske ska klä på sig lite och fixa ifall de blir att dra till Jocke.. Blir nog lite kallt att bara gå i shorts nu. Solen är juh inte framme längre..

JUST DET! Måste berätta att vi va o käkade glass förut med världens sötaste Martin =D (min systerson) Han är sååååå SÖÖT! Tog tyvärr inga kort då heller pga av att han tog mobilen hela tiden och den blev sååå kletig =P Jag käkade en kula med nån chokladgladd i en bägare och sen en Loka - granatäpple på burk =) .. Mums.. Men lokan va mycket godare än glassen. hehe =) Nu ska dra nu. Klia mammsen på ryggen innan.. haha..
See you later!



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0