27/6.09 - Lördag!.

Hallå igen bloggen! Här kommer lite bilder av det jag handlade i stan i går som jag skrev att jag skulle ta kort på och lägga ut.. Riktigt nöjd över mina köp faktiskt :

1.     2.    3.    4.   
5.    6.   7.

1. Tröja från Lindex - 249 :-
2. Tjocktröja - 299 :- Fick av mamma och pappa, tack
3. Skor från skopunkten 149 kr. Fick ett par likadana fast vita av mamma och pappa med, tack
4. Leggjeans jeans från KappAhl - 299 :-
5. Hårband från KappAhl, - minns inte exakt, men cirka 40 :-
6. Shorts från Cubus - 129 :-
7. Örhängen och ett armband från glitter. - cirka 100 :- för alla. (har även de svarta i samma örhängen sedan innan, fastnade i dom så köpte fler färger =P plus att jag såg nu i eftrhand att dte röda armbandet inte syns så bra på bilden tackvare bakgrunden.. men klickar ni på bilden syns den bättre. )

Så jag handlade för cirka 1000 kr, då har jag inte räknat med det jag fick av mamma och pappa.! Känns rätt okej ändå. Men missade att köpa lite, så ska in till stan någon dag i veckan. Måste juh köpa present till Ballex ♥ & sis  sen ska jag även köpa en ny bra bikini jag kan ha när jag åker utomlands och en ny bh och lite smått o gott. =),




Var juh som sagt barnvakt åt denna sötnos inatt. Gick hur bra som helst =) Vaknade vid halv 6 imorse och ville ha mat, och sen somnade han om igen så sött ^^, här på bilden är precis efter han ätit, blev lite busig, men sen väldigt trött så han somnade =) Sen vaknade han igen vid halv 8 och då gick ha upp.. Ida kom efter en liten stund när både jag ätit lite och Milton ätit för andra gången =) Då åt han yoghurt.. mums =) Efter ett tag kom även Idas son Kevin hem från sin pappa och vi satt ute en stund på uteplatsen och gottade oss i solen, men blev för varmt för barnen så vi gick in, Milton somnade så gick in och la honom i sin säng. Efter ett tag skulle vi och möta Sofie, så vi kom på tanken att ta en sallad på grillen.. MUMS, ÄLSKAR DEN SALLADEN! Kycklingsallad med currysås, rostad lök  och en muslimacka =) och loka granatäpple till ! Mmm.. gott =) ..
På vägen till centrum tog ja lite kort på både Milton och Kevin, så tänkte lägga in några =) .....


<----   Kevin Milton   ---->



 Inne på Grillen blev de med kort ^^,

Är dom inte underbart söta dom små liven, =) 



Sen jag kom hem så har jag som jag skrev i tidigare inlägget duschat och fixat lite.. Nu väntar jag på att mamma och pappa (som är och handlar) ska komma hem så vi kan käka nått.. Åt juh vid halv 3, så det är nog kanske dags för nått i magen tror jag. hehe.. Men kanske uppdaterar mer senare sen =) Vad ska ni göra ikväll då? Lördag och allt?

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: S.J

Jadu, vi grillade och pratade hur länge som helst. Va riktigt trevligt faktiskt :) Hihi.

2009-06-28 @ 09:29:24
URL: http://lahjavero.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0