30/6.09 - Tisdag!

Jahopp. Hemma igen efter vattengympan..När klocken ringde i morse ville jag inte gå upp, hade vill sova länge huvudvärk eller vad man kan kalla det.. Jag hade huvudvärk, men det gick över efter ett tag. Klockan är snart 10 och solen skiner för fullt. Ska snart ner till vinbjörnsparken en sväng och lägga mig på en filt i solen och musik i öronen. Annars kommer jag bli sjukt rastlös att ligga där själv utan musik. haha.
Igår var jag mamma och pappa som sagt på kristina båten. Mamma och pappa hade bestämmt att jag skulle få följa med redan innan, men det fanns inte tillräckligt med biljetter då. Så skulle vara barnvakt istället år Martin. Men sen ringde dom från pappas jobb och sa att det fanns en biljett kvar för att en hade avbokat sig, så de tog den åt mig! Så var det med det! Vi gick ner till bryggan där båten skulle åka från och väntade. Trodde båten skulle vara mycket större än vad den var. Men den var mysig =) Vi åkte iväg och var ute en timme, stannade mitt i ingenstans, nae men jag vet inte vart det var iallafall, haha och skulle gå i land, men det var för grunt så vi fick stanna mitt i sjön och käka istället. Himla mysigt. Det var Kyckling, potatissallad, bröd, olika ostar, jag åt Brie ost, och sen mkt frukt som ananas, passion, mango, vindruvor och melon bland annat.
 

På mackan är det brie ost, inte smör!


Ingen bra bild på båten, men den ända jag har. plus att bryggan va sjukt hög, haha. Men så ser lite av den ut.


Fin utsikt.


Hittade några kor där ute mitt ute ingenstans, fick zoma så därför bilden är som den är. hm..

Tog inte så himla många kort, var rädd att tappa mobilen i vattnet.. Så det får duga.. Nu ska jag strax dra till parken och lägga mig som sagt.. ska kolla lite melj och sånt innan bara =) Hoppas man blir lite brunare än vad man är. hmm. =) Hörs senare sen!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Suz

Åh, kossorna bor vid ön jag och Kenny alltid åker till :-)

Fasen vi mötte kristina-båten igår på vägen hem från Glan, antar att ni stod på den då :-p

Ni var iaf ute vid doverstorp i dovern, otroligt vackert ställe :-) Fast vår lilla röda räser går ju betydligt snabbare än kristina ;-)

2009-06-30 @ 11:17:14
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0