30/6.09 - Tisdag!. HAPPY ^^

Mmm underbart med sol, men kunde inte vara kvar så länge idag. Ska iväg en svänf snart. ska bara äta lite Sushi innan =) mums gott! hehe.. Jag är nog världens lyckligaste för tillfället. SKA JOBBA I SOMMAR.. hur underbart som helst! Jeanette ringde från personal och frågade om ja ville helgjobba nu hela månaden, så kunde juh alla helgen utan vecka 29 då jag kör folkrace.. Sen ringde jag bitte och pratade om hur vi skulle fixa med kort och allt.. Sen ringde hon igen när jag skulle hem från vinbjörnsparken och frågade om jag ville jobba imorrn och på torsdag med.. Oh det vill jag SÅKLART!" Sen ringde hon igen och sa att kläder och allt va fixat, så skönt! Och sen sa hon även att det fanns lite mer jobb om jag var intresserad. Så får se hur mycket jag får jobba i sommar. Känns bara så jävla skönt att jobba, få in lite pengar, inte sitta hemma hela dagrna, inte gå upp klockan 12 på förmiddagarna =S.. börjar liksom 6 nu på vardagar och 8 på helger så det är as skönt.. Få ut mer av dagarna! Nae nu måste kjag slänga i mig lite mat sen ska jag dra! Uppdaterar senare sen när jag kommer hem =) 
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Suz

Skönt att det ordnat sig lite med jobb, finns inget tråkigare än att gå hemma hela dagarna :-/

Kan tänka mig att det är mysigt att puffa runt med kristina :-) Lite annat än att åka fort fort i vår båt. Var ute i glan och badade igår, så jäkla skönt.

En vecka till bebis, känns bra faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle lyckas hålla inne bebben ända tills utsatt datum :-p

2009-06-30 @ 13:21:18
URL: http://susenknopp.blogg.se/
Postat av: S.J

Vad är de för jobb? :)

2009-06-30 @ 20:18:49
URL: http://lahjavero.blogg.
Postat av: S.J

juste glömde säga att det här är min nya blogg, men den får absolut INTE komma ut till ida vakili, det va hon som tog bort min förra /: Så du vet. Men vet inte om du läser min blogg, men iallafall det är min nya det här som jag skriver ifrån nu :D

2009-06-30 @ 20:22:11
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0