30/6.09 - Tisdag!..

Shiit. Trodde inte min dag kunde gå att förstöras efter alla goda nyheter med jobbet och allt och sen att ja fått mer färg på mig, speciellt på ruggen eftersom jag låg på mage och snackade i telefon typ hur länge som helst i solen i vinbjörnsparken! Men så ringer pappa och säger att min turdag är över. Jag tänkte bara shit, vad är det nu då. Jag vet juh att min växellåda gick sönder när jag körde björkvik sist, så det skulle vi fixa till Festivalen nu vecka 29 i Motala, men det visade sig att hela jävla MOTORN är trasig. Tänkte shit, fy faan, jävla skit jag kommer aldrig hinna fixa en motor eller ny bil innan eftersom det bara är 2 och en halv vecka kvar och sen ska man hinna sätta dit den och allt.. Så min dag blev skit, men nu är den uppe på det bra igen. Mina kusiner Hollo och Benny bestämde att jag skulle få låna Hollos nybygge - SAAB -99. Är så grymt tacksam till mina kusiner så det finns inte. NI ÄR BÄST, ♥  Dom ska lasta bilden på tisdag och sen hämta mig så ska jag få åka ut till banan och prova bilen så jag har känt på den lite hur den går och styrning och allt. JAG ÄLSKAR ER, det måste ni veta! Så dagen blev en totalt lyckad dag, trots sin lilla svacka. Måste dock köpa ny motor och växellåda och shit till min pärla, men det kan man ta när man får när tiden inte är så knapp. Stressjobb är aldrig bra.
Nu är klockan halv 7 och vi ska snart äta. För varmt för att äta på dagarna, men det är varmt nu med, men ska äta potatis, gräddfil, sill och gräslök, vilket är en svalkande och HIMLA god rätt ^^, Love it! =) Sen efter maten blir det en heeeel lugn kväll. Sova tidigt ikväll, JOBBA IMORGON =D Så ska upp klockan 5 imorgon så bra att sova ut lite! Att få jobba nu i sommar trots att de inte skulle ta in någon är så grymt skönt! Extra pengar, plus att jag kan betala pappa lite också! Underbart! Kanske skriver mer senare, beror på de händer nått roligt eller om ja kommer på någonting att skriva =) Blir en bild på min pärla igen, eftersom inlägget handlar mycket om min bil och folkrace  =)
See you later!

Foto: Frida Andersson!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0