18/6.09 - torsdag! del 4

Shit känner mig som världens segaste person på världens segaste kväll..  asså tiden går fort, men är rastlös men för trött för att göra nått åt det.. ska nog sova snart.. sov juh inte så mycket inatt pga av huvudvärken...
hmm och imorrn måstem an juh vara utvilad på midsommar =P

Läste en bok igår, på cirka hundra sidor.. Va väldigt avslappnande innan jag somnade.. Ska nog börja läsa en till bok ikväll tror jag.. Men vet inte vilken ja ska läsa. Hmm. =P Får kolla egenom alla böcker ja har så kommer jag nog fram till någon bra, eller som låter bra iallafall. haha. =P Men läser inte hela boken, för nu har ja ingen mer kort bok. Haha.

Har fastnat för en låt som är med i filmen jag kollade på förut idag
Green street hooligans. One blood
http://www.youtube.com/watch?v=YcZH0nB3Vis&feature=related
Shiit kan inte sluta lyssna på den =) ♥
Vill ha den, men vet inte hur ja ska hitta den så jag kan ladda hem den.. hmm =´/
Någon som vet??


Är fast i den filmen asså! Såå grymt bra, ♥

----------------------------------------------------------------------------------------------------

. P
uss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0