11/3.09 - Onsdag!

Dagen blir ganska hattig idag! Vaknade halv 9 då jag ställt klockan, då blev de duschen och ringa praktiken för att kolla om jag mina teckningar låg kvar som barnen gjorde som en uppgift.. Väntade till 10 och ringe biblioteket för att kolla om de kunde skriva ut OH-bilder. Men Nae!! Fick snabbt som faan skänga ihop en powerpoint presentation.. Efter de drog jag till praktiken och hämtade teckningar. BästaVän kom och hälsade på en sväng med  =)

Missade bussen till skolan pga av att jag somnade på soffan.. hmmm.. bajs..
Bästavän kom sen igen och så kom min syster en stund med.. haha klockrent, mutade Åsa att diska.. Om hon gjorde de skulle ja köpa choklad och en cola åt henne ;) då slapp jag diska. mohahahaha :D Gick till Bästavän sen och letade efter Maja. Hon har rymt, men hon kommer hörhoppningsvis fram snart igen.
När ja varit hemma ett tag hängde ja med Malin ut på trappan för hon skulle röka, sen förljde hon med in och var här ett tag =) Mysigt =)

Nae nu måste ja sova.. ska upp kl 8 imorrn!

.  Puss ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0