18/3.09 - Onsdag!

Tisdag:

Började kl 13 idag, åker med 12 bussen.. Hade opponeringen sen slutade vi vid 15,
missade 15 bussen så fick ta 15.32 bussen istället. När jag kom hem kollade jag och mamma på House M.D =D Klockrent!!
Skulle plugga men hade inte någon ork =(
BästaVän och Micke kom hit en sväng med, vi skulle beställa biljetter till Tattoobåten.
Men det var sluuuuut!!!!! :@:@:@

Gick upp 9 idag, eller 10 över typ. Snozade lite! Så sitter och har suttit och kommer sitta och läsa igenom lite föreläsningsanteckningar!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onsdag:

Emma occ Cissi kom en sväng, de kollade på tv medans ja käkade sen drog vi till BästaVän, <3

.. och jag tatuerade in min pusselbit =)
( den är inte klar än )



Frida har gjort ett hjärta med busselbitar och ena pusselbiten sitter på mig =)
(den ser lite sne ut, men de är svårt att ta kort på nacken själv :P)

LOVE LOVE LOVE MY GIRL, <3


....................................

Nu är lite av släckten här och ska sova pga av begravningen imorgon!

Åhh det kommer bli så grymt jobbigt att sitta där   =´(



.  Puss
Mathilda


Kommentarer
Postat av: Sofia

De är skit jobbigt, speciellt när man går fram och lägger rosen på kistan, då är de verkligen hejdå! Usch, ryser bara jag tänker på de. Hoppas att de gick bra iaf! :/

2009-03-19 @ 11:07:25
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0