4/3.09 - Onsdag!


Ska in till stan en sväng nu på förmiddagen. Ska in till Gina en snabbis och sen kolla lite grejer.. Skriver mer om det sen när ja kommer hem. Vid 3 halv 4 tiden kommer Ester, då vi ska fortsätta med uppsatsen =) ska bli skoj. hihi..
Men som sagt. skriver mer sen. Nu ska ja göra mig iordning och käka en macka..=)


Tisdag:
Orkade inte skriva blogg igår, så skriver lite snabbt om gårdagen nu istället.
Igår var jag i skolan på föreläsning mellan 10-12 och sen åkte jag och Ester hem till henne oh pluggade uppsats och sen myste lite med kissarna och Te =) Pappa hämtaded mig vid typ halv 5 så vi åkte och hämtade mysMartin och sedan mamma.. Barnvakt till Martin igår kväll =) va riktigt mysigt.. Han är så sööt =)

.  Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0