23/5.09 - Bilder från gårdagen!

Bilder från gårdagen ^^, <3
Tog tyvärr inte under hela kvällen. blev ibörjan, sen hade man juh inte tid, haha. sen fick ja inte med alla som var där heller, som ja kände och så alltid.. va juh en hel del ..  =)
sen avslutar ja med en bild på väg hem =)


Jag innan utgång..

Världens vackraste BästaVän innan utgång, <3

Micke innan utgång :P (inne i datan) haha.

Petter ute på krogen ^^,

Världens BästaVän ute på krogen, <3

Micke ute på krogen ^^,

Jag ute på krogen..

André ville inte vara med men fick en på han och BästaVän, <33

älskade sis, <3

Underbaringarna så sööta =) , <3

Pappa och mamma var med ute =D hehe..

Världens BästaVän & jag, <33

som jag skrev ibörjan, avslutar med en bild på väg hem. haha. Petter hade lite roligt =)


. Puss på den här kvällen, underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0