22/5.09 - Fredag!

ett tag sen ja skrev, dålig uppdatering, ja vet! =P
------------------------------------------------------------------------------------------

hur jävla dum i huvudet kan man vara.. varför har inte folk nått liv för? Blir så jävla förbannad..
När vi skulle ner till garaget och hämta bilarna i söndags som stod på kärrorna så ringde hemtelefon precis när vi skulle åka.. Det är bäst ni kommer hit så fort som möjligt, nån har varit inne i hennes bil inatt! Så jävla hatisk jag blev, jag fick inte ens med mig allt jag skulle ha.
Kom ner till garaget, såg att min motorhuv låg vid sidan av bilen,. min baklucka var lite öppen, min ena dörr var öppen, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag jag var.. de hade försökt slangat bensin, men hade inte fått upp tanklocket så de kunde inte ta nån bensin från min bil, men däremot hade de slangat pappas bil och försökt tagit loss bensinpumpen, sen hade de slangat bennys bubbla, tagit lyktor från en volvo som tillhör stigh, och SLAGIT SÖNDER MIN KUSINS PERSONBIL!!!!!!!! BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD SÅ DET FINNS INTE! JÄÄÄVLA IDIOTER!! SKAFFA ER EGNA PENGAR OCH KÖP LYSEN OCH BENSIN OCH GE FAAN I DET SOM INTE ÄR ERAAT!!!
va faaan slår man sönder en bil för ett par lysen, jävla idioter säger ja bara.. SKAFFA ER ETT VETTIGT LIV FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var ja och hämtade min kjol till maskeraden. hehe kommer nog blir ganska nice =P kom nyss hem från att varit med Bästavän och micke på centrum och hämtat deras kläder och micke va på systemet med.. så ikväll blirre party =D
Jag, BästaVän, Micke, Maria, Jessi, Mamma & Pappa vad jag vet ska hitta hemma här och dricka och ha de trevlgt, sen blirre utgång =D hoppas det inet regnar så man kan gå ner och gå hem sen!
Hoppas det är roligt folk ute ikväll =P ska ävenkäka gott ikväll, oxfilé och potatisgratäng .. muuums =) hihi.. nae faan.. nu ska ja strax hoppa in i duschen. jessi är där nu, men efter.. Frida och Micke kommer snart med, ska färga håret på henne och fixa =)
Älskar min BästaVän mest, <33



.  P
uss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer
Postat av: Suz

Hmm.. Folk som inte kan skilja på ditt och mitt.. Otroligt irriterande :-/

Ja ja, antingen får dom ett miserabelt missbrukarliv eller så hamnar dom bakom lås och bom förr eller senare.. Det kan kännas som en tröstande tanke;-)

2009-05-22 @ 17:06:49
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0