15/5.09 - Måndag, stan!

Kom hem med denna vackra tröja, åhh. min nya favorit ^^, <33

Nya skor blev de med =)

Även dessa skor blev de =)  och likadana svarta.. =)
BästaVän hade sånna och ja fastnade vid dom direkt när ja lånade dom =)


Kom även hem med lite små saker, köpte frallor som ja och jocke skulle käka efter, men de blir mc donken istället. Mamma ringde och sa att vi skulle käka nått och att hon bjöd. hehe. Tack mamma, <33


Nu ikväll har jag hjälpt Jocke med att lägga ut och klippa till hans nya matta som har har på balkongen, en grön som ska föreställa gräs! Gick bra, sen blev de kaffe på de . =)  Efter en stund drog jag hem och sen dess har ja bara tagit det lugnt.. Så jävla trött idag.. Skulle vara skönt att duscha, men kl är fasiken halv 11, kan lika gärna duscha imorrn innan ja drar till stan.. åker juh med 12 bussen så.. Träffa Ida där inne som också ska hämta tentan, så vi skulle gå tillsammans.. sen efter de så ska ja dra till centrum, i stan alltså.. Kolla efter lite grejer till tänkte ja.. Lysrörsarmband tillexempel till maskeraden på Fredag.. Fy faan vad jag längtar! =) <33 Även lite smink tror ja.. hmm se hur dyr morgondagen blir.. Dagens köp gick på 700 typ.. Imorrn får de bara bli lite gran.. =P
Nae faan.. om man kanske ska tänka på att sova.. Eller först ska ja skriva ut uppsatsen så man kan plugga på den tills onsdag på seminariet är.. hehe. 


.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0