>> Förbannad!

Hallå sötisar!
Blir ett snabbt inlägg från min sida nu på morgonen. Bussen går snart. Ovanligt va? (A) men iallafall. Va urmysigt igår hos Micke. Kollade på film o såg i hans soffa =) längtar tills vi ska ses igen! ^^.

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!! Min högtalare på mobilen gick juh sönder, så va juh inne i stan i lördags och skulle byta, men den ja skulle ha fanns juh inte hemma så de skulle juh beställa den, Okej tänkte ja. Får ha den här så länge. Men i söndags kom ja inte in på mina kontakter och när ja gick in på samtalslistor eller när någon ringde va allt i kinatecken.. Så har de också blivit en gång tidigare.. Sen igår när ja va på väg in till stan och skulle till Micke så segade telefon så ja tänkte starta om den. Men nae då.. då stod det : sätt i rätt simkort.. Finns de nått fel simkort eller? Sen provade ja igen och då kom ja in, MEN den sökte bara och hade ingen teckning så kunde inte ringa, messa eller någonting.. Så starta ja om den igen och igen och sen gick den inte att starta alls :S nu är den stendöd =O BLIR så FÖRBANNAD!!!!!! Så när ja kom till Micke lånade ja hans telefon o ringde pappa så han visste att min mobil va trasig så de inte trodde nått hade hänt om de försökte ringa. Sen när ja kom hem från sötnosen så testade ja igen, men de gick inte så lånade en AS GAMMAL telefon som knappt funkar.. Den funkar juh mer än min iallafall :S När ja fick igång telefonen fick jag 11 sms på raken.. Men orkade inte svara på dom så la mig och sov istället.. VILL ha min NYA mobil NUUU!!

Nu ska ja dra, haha.. de blev inte så snabbt men ändå, :P svarar på kommentarer när ja kommer hem. Har en heldag i skolan. Från 8-17 så är hemma vid 18 tiden eller nått.. Hörs sen!
Puss M, ♥


HATAR förtillfället! En grymt bra mobil... NÄR den funkar!


Kommentarer
Postat av: Simone

Ooorrk, jag hade dragit den i backen! :D

2009-10-13 @ 09:56:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: m- you name it!

den mobilen har min syster. så sjukt bra är den :)och skit snygg med :P

2009-10-13 @ 16:43:49
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: sanna

du har verkligen alltid otur med dina telefoner :p

2009-10-14 @ 14:42:25
URL: http://sannabrangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0