>> Halllå sötnosar! ♥

Hallå sötisar!
Nu kom jag hem från stan! Hade två redovsiningsseminarium under dagen. De gick as bra =) Sen va ja faktiskt på Bio med Frida, Micke och Jossa. Vi såg Bröllopsfotografen. Åh helt underbar =) Verkligen sevärd! Ni som sett Smala Sussie kommer känna igen de flesta skådespelare. Haha.. älskar Björn, han som spelar Pölsa i Smala Sussie! Han är så klockren!
Men ja har ingen tid att blogga ikväll, så svarara på kommentarer imorgon.  Har tentamen imorgon klockan 8.00! Så åker hemifrån med Sanna & Hanna med bil klockan 7.15.. Skönt att slippa bussen då iallafall.. Men nu ska jag plugga som en IDIOT innan jag ska lägga mig. För är trött som fan med.. Helt slut i kroppen efter allt pluggande asså =S jag orkar inte mer snart känns de som.. Men så är det juh när det blir mycket på en gång. Men nästa vecka har vi bara lektion på Fredag så blir att bara ta de lugnt och se till att bli frisk med.. Har världens hosta och förkyld.. Så nästa vecka blir jag nog människa igen =)
Puss M, ♥

JUSTDET! Min mobil kom idag med =D ska hämta den imorgon efter tentan!! LOVELY!

 


Kommentarer
Postat av: sanna

jodå det är bara bra med mej :) sj då ?

jo det va länge sen nu. :( <3

2009-10-17 @ 12:37:22
URL: http://sannabrangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0