>> nya byxor !

Hallå igen läsare!
Nu är jag hemma. Va inne i stan och köpta byxorna. De fanns =) eller inte på MAXI-huset utan i city. Så de läste sig. så ja fick med mig ett par hem iallafall. De andra skulle komma upp i veckan så blir att åka in då med =)
Nu ska jag byta strumpor.. DÖ blöta efter att ja varit o lastat folkracebilen ute regnet.. Jag KÖRA IMORGON =D KM, klubbmästerskap! Så ska upp tidigt imorgon. Men innan det. alltså nu om en timme är det sexparty. Bästaväns mamma har ett så vi är ett par som ska dit ;) Drar med min mamma med, haha. Hon har aldrig varit på ett och hon skäms redan nu. hahaha.. :P Kommer bli kul =)
Puss M, ♥


Love them! ♥
KappAhl - 299:-


Kommentarer
Postat av: Josefin

dösnygga fan :D

2009-10-24 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0