1/9.o9 - Tisdag! Kvällsblogg!

Hallå! Känns sjukt kul att blogga just nu =) Massa kommentarer som trippar in =) Varje gång ja loggat in idag hat det varit nya! 15 stycken på ett inlägg? Inte illa fasan =D Me Like!

Har legat i soffan o kollat på Män som hatar kvinnor vilket är en sjuuuukt bra film! Rekomenderar den verkligen! Jag älskar juh Beck, Wallander och sånna filmer, och den här är juh lite lika med just det att de ska lösa mord osv! Verkligen sevärd om ni inte sett den! Och ni som sett den, vad tyckte ni om den?



Efter filmen blev de en dusch så nu är ja fräsh och ska krypa ner i sängen och sova. Eller ska skriva lite mer med Micke innan ^^. Ska dit imorgon efter skolan, eller vid 17.30 tiden. vet inte när jag slutar, så måste komma på någonting jag kan göra sålänge =) Ska nog ringa mammas kusin och se när han slutar jobba, han kanske har lust att ta en fika med mig =) Eller om man kanske ringer Emma och frågar när hon slutar imorgon så kanske hon vill ta en fika =) hehe.. Men märker imorgon =) .
Hörs mer då! Sov så gott alla där ute! 

 Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: Laila

haha ja ljusbrunt var ganska fint faktiskt :P fast gillar iof blont med :P

2009-09-01 @ 23:08:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Frida Påhlsson

den filmen är verkligen bra!

såg den förra veckan, kanon bra!

2009-09-01 @ 23:19:18
URL: http://friedtjuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0