1/9.o9 - Tisdag!

GodMorgon!
Shiiit, redan september alltså! Aja. Sovot gott? Jag somnade efter ett tag, låg o messade med Micke innan ja somnade så kunde tänka på annat =) Thanks! (K)
Nu iallafall är klockan lite över halv 7, har precis tvingat i mig en macka, känns lite sådär i magen. Men de får gå. =) Måste juh till skolan o fixa allt med den! =) Har precis skrivit ut ltre stycken fabler som är till den första lektionen! eller den är juh typ hela dagen, men ändå. Till Svenskan iallafall! hehe.. Lånade en bok på biblan, men såg sen att den va sjukt gammal o sjukt gammal svenska så vissa ord visste jag inte ens vad det var för några. Så tänkte att ja skulle goggle till mig några andra nu på morgonen, och det gick juh bra! Ska snart packa väskan med alla jäkla böcker, ska nog ta med barnböckerna idag om konflikter som vi ska göra ett bokpaket av! =)
Men jag kommer hem vid 18 tiden ikväll, kommer troligen att skiva ett eller fler mobilblogginlägg, men håll koll som sagt ^^. Nu ska ja fixa här innan bussen går. tar 40 bussen som går 7.15 någonting från centrum! Har massa att fixa så hinner inte gå dit idag, så får gå på här hemma!
See ya! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0