6/9.o9 - Söndag! Dagensköp & lite annat!

Dagens köp =) Nöjd över dom, men trodde inte jag skulle köpa för så mkt, men så kan det gå! Tur att jag förde över pengar innan jag åkte, hehe =P Men visste juh att jag skulle köpa en hel del av det här innan jag åkte in så det var juh inget nytt, eller iallafall skona, bh och ett linne, men blev 4 linnen och resten på bilden nedan. =P
Frida Baby kanske kommer hit en sväng ikväll med, hon ska beställa lite beställa lite böcker som jag ska betala, hon ska få det i födelsedagspresent! Hellre att hon beställer lite böcker än att jag köper någonting hon kanske inte vill ha liksom =) Så får väl se vilka hon väljer ^^. ♥


Om jag räknade rätt blev det 2161kr.

Hur har eran helg varit? Har varit så off på bloggen i helgen känner jag. SORRY!
Asså läser typ knappt några av mina "dagliga" bloggar längre, det är Fridas, och dom som kommenterar min blogg, har slutat läsa vissa HELT, och andra kollar ja lite då och då såklart, men inte lika mycket som förr. Men ska försöka bli bättre på att läsa vissa bloggar igen, men vissa har jag lagt undan helt!Vissa av dessa är storbloggare som egentligen inte ens är bra, men man kollat bara för att, varför egenligen? Så har slutat med det =)
Någon som har nått förslag på någon bra blogg man kan läsa?

Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: Ness

jätte fina saker :D

2009-09-06 @ 23:12:12
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0