oh yeah!

Nu har ja lite mer tid att skiva ett längre inlägg!
Än en gång, TACK Petra för den underbart fina designen! känns roligare att blogga när de är lite nytt ^^,
En av anledningarna till att jag varit off på bloggen är att två av mina vänner flyttat till Norge! Därför har jag umgåtts med dom en hel del den senaste tiden. Jag anser att blogga o sånt kan man göra sen, dom flyttade i onsdags och kommer inte hem fören tidigast augusti.. Klart som fan ja vill umgås med dom då? =)
Saknar er Flickor ♥♥ massor! längtar tills vi kommer och hälsar på ^^,
Den andra anledningen är att ja jobbat som en tok nu senaste tiden, vilket ja gillar extremt mycket! Älskar att jobba faktiskt. Ja trist nått så in i norden så är liksom glad när kl ringer 4.30 när jag börjar 5.30.. Okej, ja är trött, men glad ändå liksom ^^,

Nu sitter jag och syndar lite genom att knaprar i mig lite tacochips Chees. Men de är förbannat gott asså ^^,
tänkte svara på kommentarer snart och så tänkte ja slänga in bilder på de ja shoppade igår, hade en dag på stan med Malin och Martin =) Men FÖRST blir de Kaffe hos MAlin en sväng :D Hörs sen! PUSS på det ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

bloggdesignen vart enormt fin (:

dt finns en ganska så modern bloggaren som kallar sig mysan .

hon ska fixxa min bloggdesign åt mig .

för bara 100 kr .

bra pris va ? (:

men du får ha det så bra .

& glöm inte att jag saknar dig tildis .

<3

2010-04-12 @ 06:33:40
URL: http://fanniiieee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså tacochips med ostsmak slår allt, tur att jag inte är ensam :) Haha.

Hoppas du mår bra :)

2010-04-12 @ 19:02:28
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0