Sikken dag!

Sikken dag!
Imorse vaknade ja av att mamma kom in och väckte mig innan hon skulle till läkaren. Så när hon väl väckt mig så har hon glömt bort vad de va hon skulle säga. Så hon bad om ursäkt och gick ut igen, precis när ja håller på o somna om så stänger hon dörren och upptäcker att hon glömt nycklarna inne, så hon plingade på. Va bara att gå upp o öppna, sen orkade ja inte lägga mig igen. Klockan va juh ändå typ halv 10 =) Så gick upp o hade en lugn morgon/förmiddag och även middag! Fixade lite här hemma men hade en väldigt lugn och skön dag TILLS jag fick min spränghuvudvärk som ja haft sen typ 15 idag. Lite av den försvann efter en kopp kaffe på jobbet förut, men inte allt. Har inte alls varit roligt.  Så nu blir de faktiskt att sova. Slutade jobba 22 idag så har kommit hem, ätit en Risifrutti Hallon och pratat lite med mamma o pappa.

Imorgon blir de jobba mellan 9.30-14, sen får ja se om ja hinner in till Petra ♥
ska även hämta mina nya glasögon och prata med dom på Expert om min dator som är trasig. Måste verkligen ha en dator, de går inte utan! Ett par dagar går, men meljen och allt man måste ha en dator till då? De är juh så stort nu för tiden. Fatta förr när de inte fanns datorer och internet? Va skönt de borde varit egentligen? Men ja älskart! Massa bra musik o lyssna på, blogga, msn, o allt! Like it!

Men som sagt, nu blir de sängen. Hinner kanske skriva lite imorgon =)
Kul att se att statistiken ökat igen ^^,

Ha de bäst och sov så gott ! ♥
Puss M,


Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

hehe aw, gud vad gulligt!

jag vill också vara kär :(<3

2010-04-28 @ 23:07:37
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

oh gud, det låter ju underbart!

vill också kunna känna så :o



tack så mycket gumman (L)<3

2010-04-28 @ 23:35:06
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0