Home again,

Sitter nu hemma mätt o belåten av en god Sallad. Precis varit med Maja på sjukan, va där i lite mer än 2 timmar. Hon röntgades o grejer. Låg i varsin soffa o kolla tv medans vi vänta, skönt men ändå inte =P haha.

Nu får vi se vad dagen erbjuder, skulle upp till stallet först men hästen Maja skulle få hem gick inte genom besiktningen så får väl se hur de blir. Något stall tror ja inte de blir ikväll iallafall! Funderar på om man kankse ska slänga sig i sängen o glo nån film eller bara lata sig i soffan eller nått. De va rätt länge sen ja gjorde de =/ =P Ioförsig säger ja de då o då, men blir aldrig så ändå ;)


Min myskorv kommer ikväll med ^^,

NEWS
(För er som inte vet)
Nya lillfisen kommer snart =)
1 Mars är systers bebis beräknad, då har man en till o mysa med ^^,
♥ LIKE ALOT ♥


Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åh vad kul.



Men älskade vännen jag saknar dig jätte mycket med. Måste ju bannemig ses.

Jag fick tår i ögat när jag läste din kommentar och rös i kroppen.



Massa KRAMAR ♥

2011-01-28 @ 20:59:14
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0