Nytt år o allt!

Hallå, de va verkligen inte igår. Nu har ja fått många påbackningar att ja är dålig på att blogga, o ja håller verkligen med er! Jag suger på de just nu! Haha. Kanske försöka få en liten ändring på de nu, sagt de många gånger - ja vet, men kan iallafall ge de ett försök till!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva just nu ;P men skriver väl på lite allmänt.

Min vardag har väl inte ändrats så jätte mycket, förutom att jag umgås mycket mer med mina vänner än innan. Har fått upp kontakten med många av mina vänner igen och det känns toppen! Tyvärr har en vänskap försvunnit. Men finns väl inte så mycket man kan göra åt saken. Men det är synd.
Utöver mina vänner så jobbar jah så fort jag får chansen, tränar och så.

Det jag längtar till mest av allting i världens just nu....

'
-EGYPTEN med Becca ♥
Kommer blir så jävla underbart att åka iväg =) Här uppe har vi en bild på Hotellet vi ska bo på - ser de inte helt underbart ut eller? Ojojojojoj va ja läntar ^^,


Nae nu ska jag diska o fixa lite innan ja ska köra Maja till sjukan,..

Puss M,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0