29/8.o9 - Lördag! Kvällsblogg.

Imorgon då jäävlar är det dags igen! JAG SKA KÖRA MED PÄRLAN, <33 Så lycklig lver det faktiskt!
TAACK PAPPA ATT DU FIXADE MIN BIL, <3 Pappa är så underbart att han fixade min bil innan hans egen så han själv inte kan köra med den .. Men som tur var ska han dela med Wadde. Men är sjukt tacksam över att min bil är klar. Hade ja kunnat så hade ja hjälpt till, men kan juh typ ingenting, sen ska mycket med skolan o massa skit!
Chrille, imorgon.. Mmmmm längtar! Sjukt kul att du ska med, <3 Love you!


Min älskade Pärla måste målas o grejer snart med, Chrille ska hjälpa mig med det någon dag framöver!
NiceNice! =) Hade as kul när vi målade sist ^^,

Nu blir det inget mer bloggade för mig ikväll. Ska lägga mig o plugga en stund sen blir det sängen kan jag lova! upp klockan 5, . hehe.. Men det är det lätt värt! =) <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0