27/1. 09 - Hope !

Idag har jag äntligen unnat mig en film =) Kändes ganska bra.. satte på den efter jag kom hem ifån vattengympan.. tänkte att det skulle bli en tidig kväll, filmen var 2.2o lång :O kl är juh nu halv 1! hahaha.. aja.. får bli tidigt imorrn istället =)

Idag har jag sovit till typ 12, vaknade av ett mess =) Sen upp, käka frukost och sen städare ja lite! Tog det lite lugnt, sen lagade jag mat till mamma och pappa kom hem,! Det blev spagetti och köttfärssås.. fasen så gott de blev.. och uppskattat =) Aja.. sen efter maten drog jag till vattengympan.. Åkte själv idag eftersom mamma hade möte och bea är sjuk.. Men hittade Anna där så pratade med henne typ under hela passet samtidigt som vi jobbade på ;P
Imorrn ska jag upp skapligt, hoppas jag iallafall.. sen blirre att plugga plugga plugga !!

Vill att dagarna ska gå fort. 17 dagar - Längtar!

När man väntar på någonting speciellt går tiden så jävla sakta,
men när det speciella tillfället kommer rinner den troligtvis bara iväg!
=(


Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0