12/7.o9 - Söndag!

Hej hej!
Helt serigöst, det är sjukt dålig uppdatering av mig. Men blir inget mer än det här lilla idag heller. Har sån jävla huvudvärk och har haft det sen jag gick upp imorse och skulle iväg och jobba! När jag slutade åkte vi hem 2 min och hämtade hjälp och krage och sen drog vi till garaget och hämtade 99an och körde ut den på banan för att träna. Gick ganska bra för att vara första gången och snorhalvt pga. allt jävla regn.. Regnade som faan så jag körde ut i en sandfolla/sandvall och sen in i ett räcke lite lätt. Asså det var det värsta jag varit med om. =P Plus att jag verkligen inte tycker om Finspångs folkrace bana, åker inte ens hemmatävlingarna som är på den, bara RS på tippen liksom. Men körde den idag för att prova bilen så jag vet hur den är till på lördag. Pappa körde även hans bil och sen skulle Conny (morbror) köra med, och han körde såklart sönder. haha. Drivaxeln tror ja de va som gick sönder, så imorgon blir det att åka ner till garaget och laga den för papps och Conny.. Jag ska sova imorgon!
När jag kom hem därifrån kände jag att ja inte ens kunde följa med att lasta av bilarna, sån huvudvärk. Så pappa lämnade av mig hemma och jag gick och la mig i sängen. Somnade efter en liten stund och precis då var det mat, pappa och Conny hade kommit hem och vi alla käkade, sen gick jag och la mig igen och sov till efter 18.. Då väckte mamma mig och sa att ja inte fick sova mer så gick upp och satte mig i soffan. men huvudet klarade inte av det så gick och la mig igen. Såg att jag under tiden jag somnade hade fått 5 sms, men orkade inte svara så la ifrån mobilen och la mig för att vila, har legat i sängen sen klockan 14.30 eller nått.. sovit 4 timmar och tagit huvudvärkstabletter men inte har huvudvärken gått över. Ska hoppa in i en dusch och sätta mig där ett bra tag när den blir ledig (dennis duschar nu) och sen ska jag lägga mig igen för natten. Har inte mått så här på länge alltså! Uppdaterar dagen och gårdagen i stan med bilder imorgon istället. SOrry, men orkar inte hålla på med det nu!
See you later eller godnatt!


. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0