28/7. o9 - Onsdag!..

Hallå igen bloggen!
Klockan är nu snart halv 12, ska strax diska och sen duscha. Måste även gå o handla lite, ska göra mat till mig mamma sen medans pappa ska äta nått äkligt skit som vi inte äter. haha. Men mamma och jag ska ät min mat som jag kallar det, som jag lärde mig göra när jag var tillsammans med Robin, men jag har gjort om den, därför jag säger min mat. hehe. Funderar på att göra mat till mig och Frida någon dag med snart, som jag kallar Fridas och Mathildas mat, hahaha. Frida, du vet vad jag menar ;P Frida som lärt mig att äta den iallafall! hehe..
Tycker Frida fis ska vakna snart =P ioförsig kan jag inte gå till henne förens mamma och pappa kommer hem eftersom hunden är här, så hon kan juh likagärna få sova en stund till =) Men jag undrar hur fasen hon kommer komma upp på Fredag när vi ska åka så tidigt ;) hahaha.. Jag ska sova hos henne och Micke då, det roliga är att jag kommer inte kunna somna tidigt, för det kan man aldrig när man sover hos henne ;) haha. Men men, får sova i bilen, tar juh 4 timmar till Liseberg så. hehe. Nu ska jag fixa massa här!
JUST DET! Hittade en bild sen festivalen, haha. Jag kör min kusins bild (den gula) haha så går det för dom som vill köra om mig ibland, in i vallen med er bara ;) mohahaha!!
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0