21/7. o9 - Tisdag!

Hallå alla bloggläsare!
Idag har det inte blivit mycket bloggande, det beror på att jag nyss kom hem =) Imorse vaknade jag av telefonen som ringde vid 06.45 och det var Birgitta från tvätten som undrade om jag kunde jobba idag, utan att tänka efter hur ja mådde tackade jag ja och la på. Sen kom jag på att fan jag är juh sjuk =/, men när jag gick upp kände jag att jag hade as ont i halsen, men tänkte att jag klarar av att jobba, bara ta lite värktabletter som jag gjort sen i söndags kväll. Så mammagjorde en macka som ja kunde ta med mig medans ja klädde på mig och sen körde pappa mig så jag var där till 7. Det gick väldigt bra att jobba och jag slutade vid 16. När pappa hämtade mig så drog vi direkt in till stan och lämnade in min telefon, eftersom hägtalaren slutat funka. OCH VEM JOBBADE ? OM INTE TORBJÖRN! Fatta var underbart det var att se honom igen, men tyvärr jobbade han abra för för veckan =/ han slutade juh där. (för er som inte ver vem det är så är det han som alltid hjälp mig med min telefon på onoff, har alltid varit super snäll och verkligen förstått att jag varit förbannad,) (sen han slutade har jag alltid gott till Lise-Lott som också varit hur underbar som helst mot mig) Så nu är min mobil på lagning och jag har en låne telefon istället, nån sony ericsson med orange baksida. Inte den bästa, men den duger till jag får tillbaka min c 905 igen ^^. Får tillbaka den troligtvis den 10 augusti. Längtar redan =/ haha.. Aja.. När vi åkte hem åkte vi först till ICA och där kom Frida springandes till bilen och sa att ja skulle komma hem till henne en sväng när ja kom hem, så det gjorde ja. Snackade lite om allt o ingenting, kollade lite blogg och sen pratade om böcker, och så lånade jag även en bok av henne. Ska läsa den så fort jag är klar med den jag håller på med nu. Och efter det ska jag få låna en annan bok som jag med fastnat för trots att jag bara läst baksidan, - 14 år till salu  Nu har jag lånat - När ingen annan ser. Bilder på böckerna kommer nedan!
Nu ska jag och mamma och pappa kolla på film, blev juh aldrig nått igår, och ska hämta kuddar och burra ner mig i soffan och bara ta det lugnt. Blir att lägga sig tidigt för de kan ringa imorgon och vill att jag ska jobba med, för hon jag jobbar för är som sagt sjuk, så hon kan juh vara sjuk imorgon med. Hon hade inte hört av sig så. Ja. Bra hoppas =) Inte för att hon ska var sjuk, men jag vill juh jobba liksom. Är juh pengar =). Men skriver en rad eller två senare sen =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den boken, när ingen annan ser har jag precis läst ut, skit bra! :) Jag har den där 14... också, men just nu håller jag på en bok som heter Skadad, den ska du läsa, den är hur bra som helst! =)

2009-07-21 @ 20:12:26
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0