23/6.09 - Tisdag!

Jahaopp.. En ny dag då! Klockan är strax efter 12 och jag vaknade nyss.. Va ute och gick med Emma igår, sen gick vi ner till gungan vid slottsparken och snackade lite och så.. Sen kom de 5 killar springandes då va de bland annat Ted, MAx och Martin som kom och skrämde oss.. Hehe.. Sen efter ett tag drog dom, och vi satt kvar en stund i gungan.. Men efter ett tag kom en jävla räv jävel =O as nära.. Så vi drog där ifrån.. Sen åkte Rikard förbi så Emma messade honom att han skulle komma o säga hej.. Så satt vid grilen ett bra tag och snackade med honom! Himla Trevligt.. sen efter ett tag, nån timme eller nått så körde han hem oss =) .. Sen när ja kom hem blev de lite dator och sen blev de sängen! ´Somnade nog direkt tror jag.. Trött som fan!
Imorse vaknade jag av att hem telefonen ringde, det var mamma.. Så gick upp, ska snart äta frukost och sen blirre att damsuga lägenheten ett varv sen lugnt! Vet inte när pappa slutar idag, så får väl se. Vet iallafall att Sara kommer efter 4 nångång och ska kolla film med mig =) ska bli mys! Undra vad man ska äta till frukost. hmm. hehe.. Får bli en macka!
See you later!



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin tatuering, betyder den något speciellt? :) alltså, jag tänkte varför du gjorde den :)

2009-06-23 @ 15:36:06
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0