>> Medley nästa!

Heej sötnosar!
Blir ett kort inlägg nu, för ska och träna nu om några minuter bara. Dagen på praktiken har varit lika underba som de andra. Är bara 2 dagar kvar för den här omgången.. Fan känns piss =( Inte alls kul.. Men ska tillbaka vecka 49-50 igen! Längtar redan, fast ja inte ens slutat än. haha.. Så bra tycker jag att det är ^^.
Men iallafall, ikväll när ja kommer hem sen så svarar ja på kommentarer och slänger in ett till blogginlägg. Sen ska jag faktiskt sova tidigt. JAg behlver lite mer timmars sömn känner jag än vad det blivit den senaste veckan. Skulle behöva plugga, men kommer bara bli skit av det om jag gör det när jag är super trött liksom. Igår va ja med as trött så va ute och gick istället. Så imorgon ska jag till SÖTNOSEN igen ^^. Så blir att plugga som en tog från fredag och hela nästa vecka istället. Får bli lite stress, men måste få sova ikväll. Men nu ska vi dra till träningen! Hörs senare sen..
Hoppas ni haft en Underbar dag alla söta läsare!
Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt om dig.. Kul att du trivs med din praktik

2009-10-07 @ 19:49:08
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0