Ny vecka =)

Hallå =)
Igår kom ja hem från Malin vid 23, o va skapligt trött, så kände inte för att svara på 40 kommentatarer då, och nu hinner ja inte heller, ska iväg och jobba om en stund :) kankse hinner börja, men måste klä mig o käka o fixa lite o så innan ^^,
Jobbar eftermiddag denna vecka, går alltiså 13.30-21.45, men idag har ja även ett litet extra jobb så börjar 11 :) så denna vecka kommer ja inte vara så jätte social, alla jobbar/sover när ja är ledig på förmiddagarna och tvärtom, hehe =)

Denna vecka tänkte jag även öppna körkortsböckerna ^^, Va nere på En annan trafikskola i fredags och köpte mig ett startpaket med innehållet av 20 körlektioner, teoripaketet, riskettan, halkan, stadskörning och hyr av bil till uppkörningen för 12 700! sen la ja till handledarkursen till mig och pappi så fakturan kommer på 13 600 kommer i slutet på månaden ^^, NICE! nu finns ingen återvändo! Handledarkursen är 26 April! De ända ja behöver lägga till nu är uppkörningen ^^, och OM  de behövs fler körlektioner, men de tror ja nog inte??
KÖRKORTET, HERE I COME!!

Aja, nu ska ja klä mig och fixa inför en 11 timmars jobbdag :D
PUSS på det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0