>> Happy ffc!

Hallå sötisar!
Kommer ett snabbt inlägg här, kommer inte hinna svara på tidigare kommentarer eller så, men funderar på att kanske göra de imorgon. Får se om ja orkar!

MÅSTE berätta en så jävla rolig sak! Idag var jag i skolan och tog igen en Dramaverkstad som jag tidigare missat, sen på bussen påväg hem ringde min mobil och det var min praktikplats. Trodde det var om papprena jag skulle hämta och så. Men så frågade hon om jag ville jobba hos dom imorgon :D snacka om glaaaaad =) Dom har juh vikarie pool och därför finns ja inte på någon vikarielista, men nu så kunde ingen poolare så ja fick jobba.. Så underbart att träffa personal och barnen igen asså! Saknar dom som tusan!

Nu ska ja klä mig lite, D kommer hit om en liten stund ^^, kommer bli trevligt at spendera kvällen och natten med honom =)

Nu ska ja dra!
SNART FREEEDAG! Love it!
Puss på det!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där! Visste du att jag har en pågående tävling på min blogg där DU har chansen att vinna 1000 kronor i en valfri butik. Nej, gissade på det att du inte hade koll. Men om du vill vara en av alla dom som har kolla på alla roliga tävlingar och annat smått och gott så följ gärna mig på bloglovin! Då missar du garanterat ingenting. Hoppas du är med och tävlar.



Lycka till...

Sandra

2010-01-28 @ 13:30:40
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Elise <3

Förlåt om jag inte har svart på din komentar på ett tag men jag har inte orkat skriva på min blogg och visste inte vad jag skulle skriva om så nu ska jag nog börja blogg förlåt!!

2010-01-28 @ 17:30:31
URL: http://elisesandblom.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Hej Mathilda! Tack så hemskt mycket :D

2010-01-29 @ 13:22:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0