Nån som vill byta rygg? :)

Hallå lovely!
Tänkte slänga in ett litet inlägg innan de blir sängen för min del =]
har fortfarande ont i ryggen efter startsmällen i motala förra lördagen. Va hos en massör igår, FY FAAN rent ut sagt så ont det gjorde. Ärligt talat så grät jag - såååå ont gjorde det. Men han var helt underbar, han va förstående och vi tog en paus när de blev som värst och han hämtade vatten o grejer. Sen fortsatte vi igen. Så jävla pinsamt att börja gråta =/ men han sa att det var jäääätte vanligt att man börjar gråta, vissa gråtet tillochmed även om de inte ens gör ont liksom, för att själ o kropp sitter ihop o sånt. Men ja grät för att de gjorde såå ont..
Skönt att vara ledig nu i helgen så man hinner ladda upp lite inför nästa veckas jobb. Jobbade denna vecka med, men ändå. Nästa vecka blir de veckan + helgen och veckan där efter igen innan ja får ledigt igen, men då är de tävling o grejer så ja har inte en "ledig" helg med sovmorgon fören v36 igen. hehe.. Men så är de här i livet!

Kalle Baah är i Finspång ikväll, dom spelar nog för fullt nu. Ville gärna gå dit, men vägrar riskera ryggen mer genom att gå ut på krogen -NEJ TACK! även om de hade varit sjukt kul att se dom. Men de går fler tåg herregud :] Så viktigt är de ju inte =) Bättre att jag själv mår bra! ^^,

I helgen blir de bara lugnt för min del. Ingenting planerat faktiskt, ska strax lägga mig efter en fullspäckad dag med jobb osv.. Imorgon blir de att försöka sova ut, sen köpa mat åt min bebis Nisse =)

PÅ TALAN OM BEBISAR :O =D har glömt att berätta lite saker ;P

1: Min syster ska ha barn igen ^^, :D Så kommer bli moster till ännu en liten tös/pojk. Har juh min älskade ögonsten Martin <3 och om ett par månader kommer de en till liten krabat ^^, MYSMYS <3

2: Sara, min barndomsvän sen ja flyttade till Finspång (snart 20 år sen) o hon är fortfarande en riktigt god vän, hon har fått bebis nu :D En liten pojke vid namn Tristan ^^, han föddes 03.00 den 28 juli =] såå underbart söt. De kom hem från BB idag, hennes första barn o allt. Så mysigt! Längtar tills ja får träffa honom ^^. De roliga va att  han va beräknad till den 29de, o ja va o köpte bebis kläder dagen innan han kom ^^, Så tajmat o klart juh ^^.

Nee nu blir de sängen, har lite kommentarer som ja svarar på imorgon, ska sova nu ^^.

Ha en kanon helg alla som läser, trots att de inte är så bra update alla gånger =) <3
Puss M, <3


Kommentarer
Postat av: GuitarGangster

Sååå Fin du är snyggis :)

2010-08-04 @ 13:52:11
Postat av: Hilea

massa bebisar nu=)

2010-08-10 @ 18:29:04
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: frida

tatuera över kinatecknet på handleden. :)

2010-08-12 @ 01:00:09
URL: http://imdoublenature.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0