@ Malin ♥

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg medans Malin är i duschen och Martin grillar ;P

Sitter hos Malin nu, sov i stugan inatt, sen upp o jobbade imorse, sen bar det iväg och köpa två roser till Tim som tog studenten idag - GRATTIS(du va JÄTTE fin i kostym, de måste ja säga ^^,)
E
fter det gick jag till P2 och käkade frukost - kyckling och curry baguett, sen kom Malin och vi gick tillsammans och kollade på Tims utspring. Efter de blev de att sätta sig i bilen och hämta Martin =) åkte lite bil genom Finspång och dunkade musik (lite ont i öronen man hade efter, musiken och nervevade rutor och de blåste som faaaaan).. Nu sitter vi här, Malin kom nyss från duschen och Martin grillar på för fullt =P

skulle ut till stugan igen, men blir kvar här till ikväll och så sover ja hemma inatt och går upp o jobbar imorgon bitti igen, så slipper pappa köra mig till jobbet imorgon igen =) han hde inte nått emot att köra mig, men ändå! =)

Jag har mått lite dåligt av vissa anledningar de senaste dagarna, därför jag inte riktigt varit så social och tänkt på allt som ja borde tänkt på, men allt börjar bli bra igen. Livet går vidare.. Och så även mitt =] kan inte gå runt och oroa mig och tänka på allt hela jävla tiden! Jag klarar mig utmärkt som det är nu.  Har fått lite mer jobb nu och jag hoppas på att få Jobbet på FCC.. ska vara där hela nästa veckan iallafall. skönt att få jobba lite igen.. Har lite inplanert nu iallafall.. känns skönt, slipper ja gå i taket för att jag inte får jobba iallafall. hehe..

Men va fan, skulle bli ett snabbt inlägg, men skit samma.. Nu ska jag duka färdigt och vara social!

Puss M,



Malin, Mathilda, Martin
Dom tre M
Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Kadri

GRATTIS till honom

2010-06-12 @ 22:26:02
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: fanny

Tildis, du vet att ja alltid finns gumman. <3

2010-06-13 @ 09:50:58
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0